The discipline of market leaders : choose your customers, narrow your focus, dominate your markets / Michael Treacy and Fred Wiersema
データ種別 | 図書 |
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著者標目 | *Treacy, Michael Wiersema, Fred D. |
出版者 | Reading, Mass. : Addison-Wesley |
出版年 | c1995 |
大きさ | xvi, 208 p. ; 25 cm |
ISBN | 9780201406481 |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | 資料種別 | コメント | 利用注記 | 請求メモ | 予約 |
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3階-書庫 | 335 | 03300172831 | 図書 |
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件 名 | LCSH:Competition LCSH:Market segmentation LCSH:Quality of products LCSH:Customer service |
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分 類 | LCC:HD41 DC20:658.8 |
書誌ID | BK00084100 |
NCID | BA24603059 |
本文言語 | 英語 |
目次/あらすじ