Target : prime time : advocacy groups and the struggle over entertainment television / Kathryn C. Montgomery
(Communication and society)
データ種別 | 図書 |
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著者標目 | *Montgomery, Kathryn C. |
出版者 | New York : Oxford University Press |
出版年 | 1989 |
大きさ | xiii, 272 p. : ill. ; 22 cm |
ISBN | 9780195049640 |
一般注記 | Bibliography: p. [225]-262 Includes index |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | 資料種別 | コメント | 利用注記 | 請求メモ | 予約 |
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hbk | 3階-書庫 | 699.253 | 03300105141 | 図書 |
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件 名 | LCSH:Television broadcasting -- Social aspects -- United States
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LCSH:Pressure groups -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Minorities in television |
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分 類 | LCC:PN1992.6 DC19:305.8/0973 |
書誌ID | BK00083427 |
NCID | BA07133287 |
本文言語 | 英語 |
目次/あらすじ