Patient satisfaction pays : quality service for practice success / Stephen W. Brown ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
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著者標目 | Brown, Stephen Walter, 1943- |
出版者 | Gaithersburg, Md. : Aspen Publishers |
出版年 | 1993 |
大きさ | xx, 411 p. : ill. ; 24 cm |
ISBN | 9780834203945 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | 資料種別 | コメント | 利用注記 | 請求メモ | 予約 |
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2階-専門開架 | W85 | 03300188831 | 図書 |
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件 名 | LCSH:Patient satisfaction LCSH:Medical personnel and patient LCSH:Medical care -- Quality control 全ての件名で検索 MESH:Patient Satisfaction MESH:Quality Assurance, Health Care |
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分 類 | LCC:R727.3 NLM:W 85 P29883 1993 DC20:362.1/068/8 |
書誌ID | BK00071405 |
NCID | BA27158327 |
本文言語 | 英語 |
目次/あらすじ