Pedagogy, symbolic control, and identity : theory, research, critique / Basil Bernstein
データ種別 | 図書 |
---|---|
著者標目 | Bernstein, Basil B. |
出版者 | London ; Washington, D.C. : Taylor & Francis |
出版年 | 1996 |
大きさ | xiv, 216 p. : ill. ; 23 cm |
ISBN | 9780748403714 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p.202-209) and index |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | 資料種別 | コメント | 利用注記 | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: cl alk. paper | 1階-一般開架 | 371 | 03300174881 | 図書 |
|
|
書誌詳細を非表示
件 名 | LCSH:Educational sociology LCSH:Sociolinguistics LCSH:Knowledge, Theory of LCSH:Identity |
---|---|
分 類 | LCC:LC191 DC20:370.19 |
書誌ID | BK00017422 |
NCID | BA27292953 |
本文言語 | 英語 |
目次/あらすじ